top of page

אחות ליווי הריון - בקצב של מערכת הבריאות או בקצב הטבעי שלך?


אסנת יערי מנשקת תינוק

ליווי אישי ומקצועי של אחות בתקופת ההריון נועד לאפשר לאישה לקבל מעקב הריון מסודר, מתוכנן ומובנה, במטרה לשמור על בריאותה הפיזית והרגשית וכן על בריאות העובר. ככל שההכרות של האישה עם אחות ליווי הריון מתחילה בשלב מוקדם יותר, היא מאפשרת בניית יחס אישי, ותהליך בונה אמון תוך מעקב מקצועי וזיהוי צרכים רגשיים. קופות החולים מאפשרות פגישות מעקב עם אחות ליווי הריון בממוצע אחת לחודש. גורם משמעותי בהחלטה שלי להיות אחות ליווי הריון פרטית ומיילדת תומכת לידה, נבע מהפער ההולך וגדל בין הצורך של נשים לקבל מענה רפואי מקצועי, רציף, ואישי לבין החוסר המשווע בתקנים של צוות רפואי במערכת הבריאות. המענה הרפואי אינו מסופק בהתאמה אישית והוליסטית ולכן לאחר ניסיון של שנים במערכת, החלטתי לאפשר לנשים ליווי בקצב שמותאם אליהן. ליווי בקצב הטבעי של כל אישה בנפרד.

מה חשוב לכלול בפגישות מעקב הריון?

​​

  • מילוי כרטיס מעקב הריון ורישום כל תוצאות הבדיקות.

  • מדידות לחץ דם, חלבון בשתן ושקילה.

  • כל זאת במטרה לשלול התפתחות רעלת הריון, סכרת הריון או סיבוכים אחרים.

  • וידוא ביצוע בדיקות רפואיות, מעבדה ואולטרה סאונד, בזמן הנכון.

  • לשמש כתובת קבועה להתייעצות ומתן מידע.

  • לקבל הדרכה לאורח חיים בריא, לתזונה מתאימה, פעילות גופנית.

  • לתת תוקף לתחושות שלך ושל המלווה.

  • להפנות לגורמים תומכים נוספים במידה ועולה צורך.

מתי כדאי להתחיל את הליווי עם אחות ליווי הריון?


אשה בהריון

רצוי לקבוע פגישה ולהתחיל את מעקב ההריון אצל אחות לאחר שמוודאים שיש שק הריון ברחם.

מה ההבדל בין מעקב קופת חולים למעקב הריון פרטי שלי?

לאחר ניסיון של שנים והכרות עם אלפי נשים, אני יודעת שיש נשים שזקוקות לליווי הריון של אחות ליווי הריון כבר מתחילת הדרך ויש נשים שזקוקות לליווי בשלב מאוחר של ההריון. הליווי חוסך הגעה ובזבוז משאבים אישיים (כגון הגעה מיותרת למתקן רפואי והמתנה לקבלת מענה מקצועי בשל חוסר הוודאות).

הליווי רציף מתחילת ההיריון ועד לאחר הלידה. הליווי הוליסטי, ונועד לראות בראש ובראשונה את האישה ואת סביבתה הטבעית. הליווי משלים את המעקב הרפואי, ומאפשר לאישה להיות בתשומת לב לצרכיה ולקבל מענה זמין של אחות ליווי הריון מיילדת ותומכת לידה ברמה מקצועית ואנושית, גבוהה.



לנשים שעברו חוויות הריון מורכבות בעבר, אני ממליצה להתחיל את הליווי כבר מקבלת תוצאת הריון חיובית.


לעיתים ישנן תופעות גופניות שונות המצריכות מענה מקצועי זמין ומהיר על מנת לדעת למה לשים לב וכיצד לנהוג. המטרה להפחית את הספק ולמנוע חרדות מיותרות.


לעיתים ההריון אינו מתפתח כשורה ואולי נדמה שמשהו אינו כשורה, לשם כך אני מאפשרת זמינות טלפונית וייעוץ מקצועי ואישי כדי למצוא טיפול מתאים.


התבנית שלי לליווי הריון מושתתת על זרימה והקשבה ללב בכל נקודת זמן בהיריון ובלידה.
42 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page